No photo

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Opublikowano: 27-04-2024

Wygaśnie: 31-07-2024


Udostępnij:

Opis

Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie dotyczącym szeroko pojętego sprzętu IT. 2. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie jak wyżej. 3. Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami poprzez kontakt bezpośredni i telefoniczny. 4. Bieżąca obsługa klientów.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Data rozpoczęcia: 01.06.2024

Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Wymagania konieczne:

Wykształcenia:

średnie zawodowe, techniczne

Języki:

angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Uprawnienia:

prawo jazdy kat. B

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres: Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Osoba do kontaktu: DOMINIK MAZUR

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV na adres: REKRUTACJA@SYSTEMDATA.PL

Logo CBOP

Informacje dodatkowe

Typ umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar pracy: Pełny etat


Musisz być zalogowany aby móc wysłać wiadomość


Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję