Opublikowano: 26-04-2024
Wygaśnie: 23-05-2024
Zakres obowiązków: Ogólna obsuga biura i klientów, przygotowanie ofert, dbałość o klientów wylatujących, obsługa systemów rezerwacyjnych oraz porządkowanie dokumentów i spraw biurowych. Monitorowanie dokonanych rezerwacji.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Data zakończenia: 31.08.2024
Wynagrodzenie brutto: 1 790,3 PLN
Zawód: specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Wymagania konieczne:
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, kierunek: z maturą
Języki:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres: Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Anna Michalska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie na staż
Typ umowy: Nie dotyczy
Wymiar pracy: Pełny etat