Opublikowano: 26-04-2024
Wygaśnie: 16-06-2024
Zakres obowiązków: - Koordynacja pracy sekretariatu - Obsługa i organizacja spotkań - Redagowanie pism, wniosków i umów - Koordynacja działać marketingowych - Kontrola obiegu faktur i umów - Kontakt z urzędami i instytucjami - Preferowany kontakt - CV na maila angelina.kanabus@emc-sa.pl - Prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych - Koordynowanie działań dotyczących RODO
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 20.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Wymagania konieczne:
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące
Języki:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Obsługa pakietu Office
biegła obsługa komputera i internetu
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres: Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: Mariola Nakonieczna
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar pracy: Pełny etat