No photo

SEKRETARKA/ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU

Opublikowano: 26-04-2024

Wygaśnie: 16-06-2024


Udostępnij:

Opis

Zakres obowiązków: - Koordynacja pracy sekretariatu - Obsługa i organizacja spotkań - Redagowanie pism, wniosków i umów - Koordynacja działać marketingowych - Kontrola obiegu faktur i umów - Kontakt z urzędami i instytucjami - Preferowany kontakt - CV na maila angelina.kanabus@emc-sa.pl - Prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych - Koordynowanie działań dotyczących RODO

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Data rozpoczęcia: 20.05.2024

Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód: sekretarka

Wymagania konieczne:

Wykształcenia:

średnie ogólnokształcące

Języki:

angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Uprawnienia:

Obsługa pakietu Office

biegła obsługa komputera i internetu

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres: Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Osoba do kontaktu: Mariola Nakonieczna

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Logo CBOP

Informacje dodatkowe

Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar pracy: Pełny etat


Musisz być zalogowany aby móc wysłać wiadomość


Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję