Opublikowano: 19-04-2024
Wygaśnie: 18-05-2024
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, w tym szczególnie akt osobowych. 2) Przygotowywanie dokumentów kadrowych, w tym umów i nadzór nad ich obiegiem 3) Sporządzanie list płac 4) Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń 5) Prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym. 6) Prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników. 7) Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 22.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Wymagania konieczne:
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
Obsługa programu EXEL,Word
znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres: 39-450 Durdy 141, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: NINA BAUER
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar pracy: Pełny etat