No photo

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Opublikowano: 19-04-2024

Wygaśnie: 18-05-2024


Udostępnij:

Opis

Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, w tym szczególnie akt osobowych. 2) Przygotowywanie dokumentów kadrowych, w tym umów i nadzór nad ich obiegiem 3) Sporządzanie list płac 4) Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń 5) Prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym. 6) Prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników. 7) Wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Data rozpoczęcia: 22.04.2024

Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód: specjalista do spraw kadr

Wymagania konieczne:

Wykształcenia:

średnie ogólnokształcące

Uprawnienia:

Obsługa programu EXEL,Word

znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Adres: 39-450 Durdy 141, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Osoba do kontaktu: NINA BAUER

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Logo CBOP

Informacje dodatkowe

Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar pracy: Pełny etat


Musisz być zalogowany aby móc wysłać wiadomość


Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję