Opublikowano: 18-04-2024
Wygaśnie: 17-05-2024
Zakres obowiązków: Opiekun klienta, obsługa klienta, przyjmowanie, potwierdzanie zamówień, reklamacji, dbanie o dobrą relację z klientem, wprowadxzanie zamówień do systemu, ich modyfikacja, sprawdzanie ksiąg zamówień klienta, porównywanie ich z naszą analizą i terminowe odsyłanie pełnej informacji zwrotnej do klienta, kontrola stanów magazynowych, sprawdzanie raportów.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Data rozpoczęcia: 20.05.2024
Data zakończenia: 19.09.2024
Wynagrodzenie brutto: 1 790,3 PLN
Zawód: opiekun klienta
Wymagania konieczne:
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres: Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Maria Krupa
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferta stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu mieleckiego (II)", w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania FEPK.07.01 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.: -osoby młode, do 30 roku życia (do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin ), -osoby starsze, powyżej 55 roku życia, -osoby długotrwale bezrobotne, -kobiety, -osoby z niepełnosprawnościami -osoby o niskich kwalifikacjach. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do doradcy klienta w celu otrzymania skierowania.
Typ umowy: Nie dotyczy
Wymiar pracy: Pełny etat