No photo

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA

Opublikowano: 15-04-2024

Wygaśnie: 30-06-2024


Udostępnij:

Opis

Zakres obowiązków: Obsługa przyjeżdżających i wyjeżdżających gości; sprzedaż rezerwacyjna (rozmowa telefoniczna, mail); obsługa rezerwacji (program rezerwacyjny, kasy fiskalne); znajomość ofert noclegowych i tworzenie ich we wszystkich kanałach sprzedaży; szeroko rozumiana współpraca z innymi działami; identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Data rozpoczęcia: 22.04.2024

Wynagrodzenie brutto: od 6 850 PLN

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód: pracownik obsługi hotelowej*

Wymagania konieczne:

Wykształcenia:

średnie ogólnokształcące

Języki:

niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący

Uprawnienia:

dobra znajomość obsługi komputera

recepcjonista z językiem niemieckim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres: LUTYCKA 2A/4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Osoba do kontaktu: Katarzyna Bąk

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Logo CBOP

Informacje dodatkowe

Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar pracy: Pełny etat


Musisz być zalogowany aby móc wysłać wiadomość


Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję