Opublikowano: 15-04-2024
Wygaśnie: 11-05-2024
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rejestru wpływającej i wychodzącej korespondencji rejestru umów pełnomocnictw i upoważnień. 2. Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, obsługa poczty elektronicznej i epuap. 3. Organizowanie spotkań,narad i konferencji wraz z obsługą logistyczną. 4. Ewidencjonowanie skarg i wniosków. Nazdór nad terminowością odpowiedzi. 5. Prowadzenie ewidencji wykonanych kontroli w jednostce.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Data rozpoczęcia: 12.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 411 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Wymagania konieczne:
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, kierunek: Administracja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu: Anna Marciniak
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane jest złożenie dokumentów w formie papierowej(list motywacyjny, CV, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i okresy zatrudnienia)
Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar pracy: Pełny etat