No photo

SEKRETARKA BIURA ZARZĄDU

Opublikowano: 15-04-2024

Wygaśnie: 11-05-2024


Udostępnij:

Opis

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rejestru wpływającej i wychodzącej korespondencji rejestru umów pełnomocnictw i upoważnień. 2. Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, obsługa poczty elektronicznej i epuap. 3. Organizowanie spotkań,narad i konferencji wraz z obsługą logistyczną. 4. Ewidencjonowanie skarg i wniosków. Nazdór nad terminowością odpowiedzi. 5. Prowadzenie ewidencji wykonanych kontroli w jednostce.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

Data rozpoczęcia: 12.04.2024

Wynagrodzenie brutto: od 4 411 PLN

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód: sekretarka

Wymagania konieczne:

Wykształcenia:

średnie ogólnokształcące, kierunek: Administracja

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres: Mieszka I 7/pokój2.010, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Osoba do kontaktu: Anna Marciniak

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: wymagane jest złożenie dokumentów w formie papierowej(list motywacyjny, CV, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i okresy zatrudnienia)

Logo CBOP

Informacje dodatkowe

Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar pracy: Pełny etat


Musisz być zalogowany aby móc wysłać wiadomość


Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Akceptuję