Opublikowano: 04-04-2024
Wygaśnie: 30-06-2024
Zakres obowiązków: Opis stanowiska: - wystawianie faktur VAT sprzedaży oraz prowadzenie rejestru umów w oparciu o zawarte umowy; - sporządzanie list płac, przelewów bankowych i innych dokumentów związanych z rozliczeniem wynagrodzeń pracowniczych i dotyczących zawartych umów cywilno-prawnych; - obsługa obrotu gotówkowego Spółki; - obsługa administracyjna budynków TBS z wykorzystaniem programu czynszowego wspomagającego zarządzanie nieruchomością w zakresie księgowości, rejestracji i rozliczenia opłat czynszowych; - nadzór nad wykonywaniem odczytów liczników do lokali; - rozliczanie mediów i przygotowywanie pism dla najemców.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagania konieczne:
Wykształcenia:
średnie zawodowe
Uprawnienia:
A/B) umiejętność obsługi poczty elektronicznej
Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
A/B) znajomość programu MS Office
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres: Andriollego 64, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na e-mail: sekretariat@ozec.eu
Typ umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar pracy: Pełny etat